Oldalunkon Ön gyorsan, hatékonyan és a későbbiekben is könnyen visszakereshető, lekérdezhető formában folytathat kommunikációt cégünkkel. Egy úgynevezett "ticket" indításával közvetlenül veheti fel a kapcsolatot részlegeinkkel, továbbá az alábbi menüpontok segítségével tájékozódhat többek között cégünk Általános Szerződési Feltételeiről, működéséről, rendelkezésre állásáról, és munkaidőben folytathat akár chat beszélgetést is ügyfélszolgálatunkkal.
Welcome to the rentIT online customer support!
By the help of this portal you can get in touch with our Customer Service quickly, efficiently moreover you can retrieve and check your earlier discussions between you and our departments. The following menu helps you to gather information among others about our general terms and conditions, working methods, availability, furthermore you can start even a chat thread with our workmates during our working hours.
Cégünk kiemelt figyelmet szentel - IT eszközbérleti szolgáltatásai melett - a kifejezetten rendezvényekkel kapcsolatos szoftverfejlesztésnek. Rendezvény szoftverfejlesztés kompetenciánk...
2017.01.01 - től érvényes Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) ide kattintva tekinthetőek meg.
Cégünk 2016.12.27-30 között zárva tart, ügyfélszolgálatunk on-line érhető el, megkeresését az info@rentit.hu e-mail címre várjuk. Boldog Karácsonyt és sikerekben gazdag Új Évet kívánunk!
Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.
For faster and more reliable delivery, add info@rentit.hu to your trusted senders list in your email software.