Ügyfeleink cégünknek küldött megkeresésükkel és ajánlatkérésükkel tudomásul veszik és elfogadják jelen ÁSZF-ben foglalt szolgáltatási feltételeinket. Cégünk kizárólag jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek és szabályok mentén végzi tevékenységét. 
 
Ajánlatinkkal kapcsolatos információinkat jelen ÁSZF 2. pontja részletezi
 
A rentIT célja minden esetben a gyors, gördülékeny kiszolgálás, mely mindkét fél érdekében dokumentált. 
 
Megrendelést megelőzően cégünk teljeskörű írásos ajánlatban tájékoztatja ügyfeleit a lehetőségekről és feltételekről.
 
Megrendelést kizárólag a megelőző írásos ajánlatunkra válaszolva írásban, az info@rentit.hu e-mail címre küldött elektronikus levél, vagy a +36 1 468 3074-es számra küldött fax formájában fogadunk el. Szóban, telefonon történő megrendelést nem áll módunkban elfogadni.
 
A megrendelésnek tartalmaznia kell az ajánlatunk azonosítóját, a szerződő fél nevét, címét, elérhetőségeit, cégek esetében az adószámot
 
Minden megrendelést cégünk hivatalos formában, azaz írásban visszaigazol, mely visszaigazoló e-maillel jelezzük a megrendelés tudomásul vételét. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a szolgáltatás leírását, a fizetendő díjakat, a szállítási és az általunk ismert szolgáltatási időpontokat.
 
Kérjük, minden esetben ellenőrizze visszaigazolásunkat. Visszaigazolásunk minden esetben az általunk ismert, korábban tudomásunkra hozott információk alapján készül. Munkánkat a legnagyobb odafigyeléssel végezzük, azonban amennyiben az Ön igényeihez képest mégis eltérést tapasztalna visszaigazolásunkban, kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
 
 
 

Add Feedback